Dick Leseman is een creatieve journalist en marketing- en communicatieprofessional. Hij weet ongeacht de situatie zijn brede kennis en ervaring op een frisse en creatieve manier in te zetten. Hij vervult zijn werk of opdrachten met een grote mate van loyaliteit. Dick Leseman kan goed zelfstandig werken en kan in die zin beschouwd worden als een stille kracht. Ook in teamverband opereert hij makkelijk. Zijn sociale en communicatieve houding dragen bij aan een goede samenwerking. Zijn motto is dat goed samenwerken meer oplevert dan de som der delen. Zijn gevoel voor humor, zijn brede kennis en ervaring, zijn flexibele houding en strategisch inzicht zorgen voor een prettige en vertrouwenwekkende samenwerking. De combinatie van het schrijven van heldere en creatieve teksten, zijn technische kwaliteiten en zijn goede gevoel voor vormgeving en beeld maken hem tot een unieke (bedrijfs)journalist en marketeer met een zeer breed scala aan expertisegebieden.
Een greep uit het werk:
- Uwmagazines - redacteur en fotograaf
- Pro Loop -vaste redacteur en fotograaf
- De Ondernemer (bijlage De Gelderlander) - fotograaf
- DDJ Accountants & Adviseurs - webredactie, webonderhoud, persberichten, fotografie
- We-Do-It - webteksten
- Bridge to Bridge - racedirector, marketing- en sponsormanager
- Uitgeverij Novema - redacteur en fotograaf
- Eigen Magazine - redacteur
- Treffer Media - redacteur en fotograaf
- TMS Productions - fotograaf
- HAN-KAN estafette & marathon - marketing- en sponsormanager, redacteur en fotograaf
- ATAG Posbankloop - communicatie-adviseur, (web)redacteur, fotograaf
- Uit in Arnhem - redacteur en fotograaf
- Capgemini - interne communicatieprofessional
- Leones - copywriter
- Runners' World Magazine - redacteur en fotograaf
- Centrum voor Leiderschap - fotograaf